Zaproszenie do złożenia oferty cenowej
Zamawiający:
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli Gminnych Rajsko ul. Edukacyjna 9 32-600 Oświęcim
Do postępowania nie stosuje się przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 14.000,00 euro.
Zapraszam do złożenia oferty cenowej na Remont pomieszczeń na III piętrze siedziby ZEASiPG w Rajsku.
1. Zakres zamówienia obejmuje: - wykucie ościeżnic stalowych, osadzenie drzwi drewnianych 0,80 x 2,00 m – skrzydła płytowe pełne oklejone fornirem w kolorze brązowym z klamkami i zawiasami w kolorze złotym oraz wkładką bębenkową (zamkiem), ościeżnica drzwiowa w komplecie ze skrzydłami – 4 kpl. - uzupełnienie tynku na ościeżach, - wykonanie ścianki działowej np. z płyt kartonowo-gipsowych na konstrukcji stalowej – 12 m2, - wymiana kratek wentylacyjnych – 4 szt., - rozebranie kasetonów styropianowych z sufitu, wykonanie gładzi jednowarstwowej – 60 m2, - malowanie dwukrotne ścian i sufitów farbą emulsyjną – 224 m2, - rozebranie płytek PCV, wyrównanie poziomu posadzki, położenie płytek podłogowych ceramicznych (płytki podłogowe - materiał inwestora) – 55,10 m2, - położenie cokolików (płytki - materiał inwestora) – 46 m, - wymiana umywalki z syfonem oraz baterii ściennej – 1 kpl., - wymiana muszli ustępowych na muszle typu „kompakt” z deską sedesową – 2 kpl. - montaż zaworu czerpalnego do pralki, - wywóz gruzu rozbiórkowego, - inne prace niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Warunki realizacji robót:
1. Wykonawca zapewni w trakcie prowadzenia robót dojazd i dojście do posesji. 2. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania i zabezpieczenia placu budowy w sposób umożliwiający bezpieczną eksploatację budynku w okresie trwania prac, wykonuje na własny koszt wszelkie zabezpieczenia oraz jego likwidację po zakończeniu robót. 3. Wszelkie prace należy wykonywać zgodnie z przepisami BHP. 4. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia odwóz materiałów z rozbiórki, odpadów powstałych w trakcie prowadzonych robót i ponosi koszty ich składowania.
3. Warunki odbioru robót:
1. Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia dokonany zostanie w terminie do 5 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia gotowości do odbioru robót. 2. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania placu budowy i przekazania Zamawiającemu.
4. Warunki rozliczenia robót:
1. Ustala się wynagrodzenie ryczałtowe. 2. Rozliczenie przedmiotu zamówienia będzie następować w formie faktury końcowej wystawionej po protokolarnym bezusterkowym końcowym odbiorze robót dokonanym przez Zamawiającego. 3. Faktury płatne przelewem w terminie do 14 dni od daty otrzymania faktury.
5. Wymagany termin wykonania zamówienia: przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie od 14 maja r. do dnia 14 czerwca 2012r.
6. Cena ofertowa winna obejmować pełny zakres przedmiotu zamówienia oraz wszystkie prace konieczne do jego należytego wykonania. W ofercie należy podać koszt wykonania przedmiotu zamówienia brutto. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
7. Ofertę, składającą się z wypełnionego formularza (załącznik Nr 1) można złożyć do dnia 11 maja 2012r. godz. 10.00 w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół i Przedszkoli Gminnych, Rajsko ul. Edukacyjna 9, w sekretariacie.
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą spośród złożonych ofert.
O wyborze oferty Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie.
Dyrektor ZEASIPG /-/ Krzysztof Szpara
Załączniki:
|