Rajsko, dnia 08.11.2013r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ
Podstawa prawna: zgodnie z przepisem art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych do postępowania nie stosuje się przepisów niniejszej ustawy. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro.
1. Nazwa i adres zamawiającego :
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli Gminnych w Oświęcimiu z/s w Rajsku, 32-600 Oświęcim ul. Edukacyjna 9
2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń na III piętrze w budynku przy ulicy Edukacyjnej 9 w Rajsku –siedziba Zamawiającego w zakresie:
- wymiana grzejników (4 pomieszczenia), - roboty posadzkowe (korytarz), - wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w ilości 3 szt. - wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, - wymiana drzwi wejściowych drewnianych na aluminiowe na korytarzu III piętra Szczegółowy zakres zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszego zaproszenia.
3. Warunki realizacji: 1. Termin realizacji: do 21 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy. 2. Zamawiający przekaże Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia płytki podłogowe stanowiące materiał inwestora, pozostałe materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia oraz sprzęt zapewnia Wykonawca. 3. Materiały powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 4. Wykonawca zobowiązany jest stosować materiały w gatunku I oraz posiadać dla nich wszystkie wymagane świadectwa, atesty i certyfikaty itp. 5. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować zaplecze robót. 6. Wykonawca zobowiązuje się strzec mienia znajdującego się w miejscu realizacji robót, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa w miejscu wykonywania robót pracownikom i innym osobom trzecim zgodnie z przepisami w tym zakresie. 7. Wykonawca będzie utrzymywał miejsce wykonywania robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie zbędne materiały i urządzenia pomocnicze, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 8. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować miejsce wykonywania robót (przywrócić do stanu pierwotnego) oraz przekazać go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót. 9. Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia dokonany zostanie w terminie do 5 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia gotowości do odbioru robót. 10. Ustala się wynagrodzenie ryczałtowe. 11. Rozliczenie przedmiotu zamówienia nastąpi jednorazowo na podstawie faktury końcowej wystawionej po protokolarnym bezusterkowym końcowym odbiorze robót dokonanym przez Zamawiającego.
4. Okres gwarancji/
Wymagany okres gwarancji – 5 lat na stolarkę okienną i drzwiową oraz 3 lata na pozostałe roboty stanowiące przedmiot zamówienia.
5. Warunki płatności: Zamawiający zapłaci wynagrodzenie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze/rachunku w terminie do 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku wraz z bezusterkowym protokołem odbioru.
6. Kryteria oceny ofert: cena -100% Zamawiający dokona wyboru wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto.
7. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy:
Zamawiający zastrzega sobie prawo naliczania kar umownych z następujących tytułów: 1) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 0,5% wynagrodzenia umownego brutto wskazanego przez Wykonawcę w ofercie: a) za każdy dzień zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy, b) za każdy dzień zwłoki w usunięciu usterek i wad stwierdzonych w okresie gwarancji liczony od daty wyznaczonej przez Zamawiającego na usunięcie tych usterek i wad. 2) Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki ustawowe za nieterminową płatność należności wynikającej z wystawionego rachunku/faktury. 3) Zamawiający naliczy Wykonawcy karę w wysokości 10% wynagrodzenia umownego brutto wskazanego w ofercie za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy. 4) Jeżeli zaistnieje obowiązek zapłaty kar umownych przez Wykonawcę, należność z tego tytułu może zostać potrącona z wynagrodzenia za przedmiot umowy. 5) Strony zastrzegają sobie prawo do odszkodowania uzupełniającego, przewyższającego wysokość kar umownych do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody. 6) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 7) W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego. 8) Ewentualne spory wynikłe w trakcie realizacji postanowień niniejszej umowy strony poddają pod rozstrzygnięcie Sądu właściwego dla miejsca siedziby Zamawiającego. 9) W umowie zawarte zostaną ponadto wszelkie postanowienia, o których mowa w punktach od 2-4 niniejszego zaproszenia.
8. Sposób przygotowania oferty: a) Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku ”OFERTA”. b) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
9. Termin związania z ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od daty złożenia oferty.
10. Miejsce i termin złożenia oferty cenowej: Ofertę cenową należy złożyć w Zespole Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli Gminnych w Oświęcimiu z/s w Rajsku, ul. Edukacyjna 9, pokój nr 8 (sekretariat) do dnia 28.11.2013. do godz. 1000
11. Załączniki:
1. Oferta
/-/ Krzysztof Szpara –dyrektor ZEASiPG
|